septembrie 20, 2011

Pasta aglio, olio & peperoncino

0 Comments

  Am fost timp de doi ani vegetariana, timp de cateva luni am mancat raw, am incercat dieta montingac (nu de nevoie, ci de curiozitate), dar indiferent de cum a batut vantul schimbarii in privinta alimentatiei mele, un lucru a ramas constant de-a lungul timpului: regimul meu "pastarian" ;).
 Poti sa imi fluturi pe sub nas toate bunatatile lumii, daca printre ele exista si un bol cu paste, i don't give a rat's ass about foie gras cu trufe sau caviar beluga, intotdeauna voi alege pastele.
Pe scurt, Laura + paste = Love Forever.
Recunosc cu juma' de gura de devoratoare de paste ca aglio, olio & peperoncino nu am mancat never ever. Acum cand stiu despre ce este vorba, imi dau seama ca am pierdut din aceasta pricina. Ce am pierdut? Unul dintre cele mai intense si delicioase gusturi. Inca o dovada ca lucrurile simple fac difernta, less is more, right?
 Aaaa, si am uitat un detaliu foarte important: sunt gata in 10 minute!

Let's get this started:
  Pentru 2 portii, punem la fiert 1/2 pachet de spaghete, conform instructiunilor de pe pachet.
Incingem 100 ml ulei de masline extravirgin apoi calim 5- 6 catei de usturoi feliati subtire, pana devin aurii (1-2 minute). Mare grija cu usturoiul pentru ca daca se arde, devine amar, asa ca nu uitati, in this case, go for gold!
 Se adauga un ardei iute feliat, de preferinta rosu, dar merge si de alta culoare, iute sa fie. Mai adaugam si o piscatura de sare si gata, uleiul nostru aromat abia asteapta sa fie amestecat cu pastele. Invartim compozitia de cateva ori in tigaie, oprim focul, presaram deasupra patrunjel sau busuioc tocat and that's it! Ready to seve!

                                                                                              Enjoy!
                                                                                                   Laura.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu