februarie 03, 2011

Linguine con vongole

2 Comments

 

Intr-o seara geroasa acum vreo doua saptamani, eu cuibarita in pat cu pisoiul. La televizor, Jamie gatea de zor paste cu scoici. Toate bune si frumoase dar pana cand Jamie a terminat de gatit, de la atata salivat a trebuit sa schimb asternuturile si sa usuc pisoiul cu feonul :)) Periculos dom'le Jamie asta.






Normal ca a.s.a.p. mi-am procurat toate cele de trebuinta si in ziua cu pricina, am mancat la micul dejun, linguine con vongole.
 Am fiert linguinele (cam 3/4 din pachet) conform instructiunilor de pe ambalaj.
 Intr-o tigaie antiaderenta am incins 3 linguri ulei de masline si am calit 4 catei de usturoi feliati si chilli uscat dupa gust timp de 3 minute.
  Se adauga 450 g midii congelate (sau proaspete) cu tot cu cochillii si se calesc un minut. Am pus 1 pahar de vin alb demi-sec si am sotat cateva minute pana s-au deschis midiile. Cele care nu s-au deschis le-am aruncat. Am potrivit de sare si piper (nu e nevoie de multa sare, scoicile sunt deja sarate) si pentru extra-savoare am adaugat cateva rosii uscate la soare taiate bucatele.
Pastele fierte si scurse le-am amestecat cu sosul in tigaie impreuna cu o legatura de patrunjel tocat. Se servesc fierbinti, cu si mai mult patrunjel tocat deasupra.
  Sigur, in ziua aia am mancat numai paste, dimineata, la pranz si seara :) Pofta buna!

2 comentarii:

Anonim 4 februarie 2011 la 14:38

Nu te supara pe mine dar ceea ce ai tu in poza se chiama COZZE.Vongole-le sunt alea rotunde si cu striatii pe suprafata,care nu stiu cum se ciama in romaneste.

Laura 4 februarie 2011 la 16:47

Nu ma supar. :) E bine de stiut. Dar tot in italiana, vongole inseamna scoici, iar midiile sunt evident, scoici.

Trimiteți un comentariu