decembrie 20, 2010

Clatite

0 Comments

   Nu scriu aceasta postare sa va invat sa faceti clatite. Sunt convinsa ca stiti cum si ce despre ele. Scriu despre clatite sa va aduc aminte cat de savuros este acest desert.
   Primul meu dulce gatit vreodata, mi-am reamintit ca atunci cand eram de-o schioapa (si chiar de-o schioapa eram, pentru ca am invatat sa gatesc in clasa I, cand mi-a fost permis sa umblu la aragaz) il pregateam des si imi iesea perfect de fiecare data, desi eram doar cu un cap mai inalta decat masina de gatit :).
   Cum toata ziua de ieri mi-am stors creierii incercand sa imi dau seama cand am facut ultima data clatite, fara rezultat insa, m-am pus pe treaba. Nu de alta, dar imi era teama sa nu fi uitat cum se fac.
    Am batut de mama focului 3 oua cu un praf de sare si o lingura de zahar, peste am turnat 1/2 cana apa minerala, 1/2 cana lapte, faina cat sa fie de consistenta smantanii si am lasat totul sa se odihneasca o ora. Apoi am incins o tigaie pe care am uns-o cu putin ulei si am inceput "clatitareala".
   Din compozitia asta ies 12 clatite, numa' bune de indesat cu umplutura voastra preferata, fie ca e vorba de ciocolata cu banane sau dulceata de...ce vreti voi. Dupa ce le-am stuff-ait si rulat, se pudreaza cu zahar pudra si se infuleca repede, dar cu grija, sa nu va muscati de degete ( vorbesc din proprie experienta, am o unghie vanata din cauza asta). Making crepes is fun, so make your own, don't buy!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu