decembrie 27, 2010

Christmas detox cu supa-crema de praz

0 Comments

  It was Christmas once again, si am mancat, si am stat cu cei dragi, am facut cadouri, am primit cadouri... the usual. Si dupa ce m-am "porcit" in toate felurile, cu sarmale, caltabos si fripturi, au inceput protestele sistemului meu digestiv (cu tot cu organele anexe) mare amator de vegetale. Asa ca am zis ca e timpul sa o dau pe "frunzarii" din nou, macar pana la Revelion.
  Intr-un colt intunecat al frigiderului asteptau cuminti niste fire de praz, achizitionate saptamana trecuta, cand inca eram in post. Cum eu eram prea ocupata sa jonglez cu halci de carne, le-am ignorat cu nerusinare, pana azi, cand chinuita de dureri de stomac, mi-am coborat privirea asupra lor si le-am transformat intr-o supa crema fierbinte, numai buna pentru revolta mea stomacala.
   Am inceput cu 2 cepe taiate grosier, puse la calit in 3 linguri de ulei de masline. Cand se inmoaie ceapa (dupa 5 minute), aruncam in olala feliutele de la doi catei de usturoi si prazul taiat bucatele de dimensiunea degetului mare. Dupa alte 5 minute adaugam doi cartofi curatati si taiati cubulete. Ii lasam cateva minute sa ajunga la temperatura celorlalte ingrediente, apoi turnam peste apa calda, cat sa acopere legumele 3/4. Punem capac la oala, dam focul mic si lasam sa fiarba incet 20 de minute, pana se inmoaie cartofii.
    Supa se paseaza cu un mixer vertical, se adauga 3 linguri de smanatana, sare, piper si oregano. Se serveste fierbinte cu crutoane si parmezan ras. Iar daca afara mai si ninge ca in povesti, efectul este garantat!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu