decembrie 13, 2010

It's beginning to look a lot like Christmas...

0 Comments

 ... everywhere you go! Chiar si la mine in bucatarie. S-a intamplat ieri, odata cu sosirea porcului hacuit cu ocazia sarbatorilor de iarna. De obicei nu ma incanta alimentele ce o data aveau picioare, iar regimul meu alimentar este preponderent vegetarian. 
    So, a trebuit sa particip si eu la procesul de ciopartire a bietului animal, lucru care nu mi-a placut deloc, dar m-am consolat cu gandul ca a avut o viata fericita, penru ca a vazut lumina zilei si a fost hranit cu mancare "porceasca" si o  moarte conform normelor europene, fara durere si alte chinuri (sper ca e fericit acolo, in raiul porcilor). Pe scurt, e un porc bio.
   Partea buna este ca am identificat o sectiune din burta porcului, numai buna sa o transform intr-o pancetta home-made, si o bucata din pulpa din care sa fac o sunca crud-uscata.
  Durata de preparare este de cam 3 saptamani - o luna dar eu sper ca la revelion o sa pun pe masa niste pancetta productie proprie, langa un pahar de vin rosu sec si o branza de capra cremoasa... Mmmmm... already drooling.
   So stay tuned, comming next... Caci o sa revin la momentul oportun cu tot procesul de "facere" si cu rezultatul analizat de papile gustative :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu