martie 19, 2011

Pastele mele Alfredo

0 Comments

   Am mancat prima data pastele Alfredo la un restaurant cu specific, mai mult din curiozitate. Nu m-au impresionat deloc, ba chiar am si regretat alegerea facuta, ramanand cu impresia ca paste + Alfredo = yuck! 
  Cativa ani si cateva sute de portii de paste mai tarziu, am decis sa ii mai dau o sansa lui Alfredo, diferanta constand in faptul ca de data aceasta eu m-am aflat la conducerea tigaii si eu am amestecat ingredientele dupa gustul meu, sperand sa obtin un rezultat satisfacator. Ei bine, aproape am obtinut perfectiunea!  Iata cum:
   Pentru doua portii generoase, fierbem jumatate de pachet de paste, conform instructiunilor de pe pachet.
   Pentru sos, am topit o jumatate de pachet de unt de calitate (da, ati auzit bine, o jumatate de pachet) intr-o tigaie cu margini inalte. In timp ce untul se topeste, am adaugat un catel mare de usturoi taiat feliute subtiri, pentru o aroma mai bogata. Daca nu va place, se poate si fara.
   Cand untul a devenit lichid, am pus doua linguri cu varf de parmezan ras si alte doua linguri de branza de burduf maruntita, un praf de sare (numai daca este nevoie, branza deja e sarata) si unul de piper. Apoi vine randul pastelor fierte si scurse sa fie tavalite in sosul de unt, amestecand cu grija. Se servesc fierbinti, cu ceva parmezan ras pe deasupra.
    Se recomanda consumul cu moderatie, datorita continutului caloric urias si a cantitatii deloc neglijabile de colesterol. Acestea fiind spuse, va doresc

                                                                                                       Pofta la gatit!
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu