octombrie 14, 2011

My Take No Prisoners Hot Sauce

0 Comments

  Toti cei care ma cunosc, stiu ca sunt sarita de pe fix atunci cand vine vorba despre cantitatea de iuteala cu care imi condimentez portia de mancare. Eu nu manac foarte iute, manac extrem de iute; senzational, super, mega si incredibil de iute, cum ar zice cei de la 0TV :) . Din cutia mea de condimente, nu lipseste niciodata punguta cu chiles uscati, iar in camara am cel putin un borcan cu cei mai iuti ardei de pe pamant. I love them, can't live without them si i-as pune si in desert daca ar fi dupa capul meu.
  Si uite asa s-a nascut si dorinta de a avea ardei iuti sub forma de sos, de preferat facut de mine, fara cine stie ce prafuri si substante cu denumiri pompoase. Ca tot nu prea am mai gasit prin hipermarketuri sosul iute preferat, asa de bun ca l-as manca simplu, pe paine. 
  Sa nu ma mai lungesc cu vorba, hai sa va spun " iute" cum sta treaba:
 Avem nevoie de 10 ardei kapia, carora le scoatem cotoarele si ii taiem ca din topor. Pentru ca preparatul nostru sa isi merite denumirea de ''Take no prisoners'', mai avem nevoie de inca 10 ardei iuti rosii, carora voi, oameni cu toate tiglele pe casa o sa le indepartati semintele si nervurile, stiti voi, partile cele mei iuti dintr-un ardei. Dupa cum puteti observa in poza, eu am lasat si seminte, si nervuri, pentru ca nu sunt sanatoasa la cap! Si probabil nici la stomac...
 Acum punem toti ardeii intr-un vas, ii acoperim pe jumatate cu lichid, alcatuit din apa si otet in cantitati       egale, mai punem si un capac deasupra oalei si ii fierbem, cam 15 minute pana se inmoaie.
 Cand sunt gata, ii transferam in blender (se poate folosi si un mixer vertical) si ii pasam pana se fac... sos. Adaugam sare si otet (daca mai este nevoie) dupa gust, apoi turnam sosul in sticle, punem capacul and that's it

 Chef's note:   Se recomanda se se lase sosul la macerat cel putin doua saptamani inainte de consum, pentru ca aromele sa se matureze si sa se combine. 
                        Sosul poate avea orice consistenta doriti, poate fi subtire, sau poate fi mai consistent. It's all about the taste! 


                                                                                                        Have a hot day!
                                                                                                                          Laura.

    

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu