octombrie 23, 2011

Placinta cu branza dulce, aromata cu lamaie si cardamom

0 Comments

  De cand a dat frigul, abia daca ma dau dusa din casa, iar atunci cand o fac, e pentru scurt timp. In schimb, semnez zilnic condica la cratita, ca de... trebuie sa ne umplem si noi timpul cu ceva si nu e cazul sa ne lasam prada asteniei de toamna.
 Nu stiu daca zaharul este recomandat pentru tratarea starilor de melancolie tomnatica (de fapt, stiu, nu este recomandat), but i'm a ferm beliver that ''happiness is sugar and butter creamed together". In cazul de fata, ceva branza dulce, zahar, aluat, flavors for a special kick = placinta cu branza = a little happiness.
  Trebuie sa recunosc ca nu am mai facut pana acum placinta cu branza, so fiind a first situation, am pus cap la cap some cooking knowlege si iata ce a iesit:
 
  Pentru aluat, am pus in robot 300 g de faina, 1 plic drojdie deshidratata, 50 g zahar, un praf de sare, 1 ou si 100 ml apa calduta. Am mixat toate astea pana am obtinut un aluat, caruia ulterior i-am mai adaugat 50 g de unt la temperatura camerei. Am scos coca din robot si am pus-o deoparte.
  Pentru umplutura, am amestecat 1 kg branza dulce de vaci cu 3 oua, 250 g zahar tos,3 linguri de gris, esenta de vanilie, coaja rasa de la o lamaie, 2 linguri zeama de lamaie si un varf de lingurita cardamom macinat, pentru o aroma deosebita.
  Aluatul l-am impartit in doua parti egale, si cu ajutorul sucitorului l-am intins in foi, de dimensiunea tavii in care urma sa coc placinta. Am uns tava cu unt/ulei, am tapetat fundul si marginile acesteia cu prima foaie de aluat, la mijloc am pus umplutura, apoi i sealed the deal cu cealalta foaie de aluat. Am uns-o deasupra cu un galbenus de ou, apoi am dat-o la cuptor, unde a stat cam 45 de minute, pana s-a rumenit la suprafata.
 Not bad pentru prima mea placinta cu branza. In fact, it was quite yummy!


                                                                                                                     Enjoy,
                                                                                                                            Laura.


                                                                            
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu