octombrie 19, 2011

Ardei iuti murati in otet, cu ceapa. Sezonul toamna- iarna 2011/2012

0 Comments

 Toamna se numara bobocii, apoi se pun la murat ;) De cand a inceput frenezia conservelor si a muraturilor, o postare anume a devenit populara, nelipsita din Top 10: ardeii iuti murati in otet cu ceapa.
Cum nu se putea altfel, am recidivat si anul acesta, cu circumstante agravante, atat din punct de vedere cantitativ, cat si calitativ.
 Subsemnata Laura de la Fresh Blog, marturisesc ca am fost acum vreo doua saptamani in piata, am cautat cu mare atentie ardeii iuti perfecti, grasuni si cu multe nervuri in partea superioara, aceia care transmiteau amanintator: ''can't touch this!'' Am "sustras in mod legal" vreo 5 kg, cu care am fugit repede- repejor acasa si i-am ascuns in borcane, transformati in chip de ardei taiati feliute subtiri, cu ceva cubulete de ceapa frageda si aromata.
 De aceea, sunt mandra sa va prezint... Trupele de Soc de anul asta. Pam pam!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu