octombrie 12, 2011

Ciuperci marinate in ulei de masline

0 Comments

   Evrika! Am gasit o cale de salvare pentru ciupercile ce isi dadeau duhul, mucegaind prin cutia de legume a frigiderului meu. Come to think about, multe de-ale frigiderului au fost condamnate la pedapsa cu moartea prin uitare sau ignorare completa, in special ciupercile. Este greu sa eviti "tragedii" de acest gen atunci cand societatea te invata sa cumperi mai mult decat consumi. 
  Noroc cu Gordon Ramsay pentru ca from now on, in bucataria mea se vor gasi ciuperci fericite si marinate, gata sa fie servite ca antreu, ca si garnitura sau in cazul meu, ca si fel principal, langa o salata de rucola. 

 Minunea se intampla in filmuletul de mai jos exact asa:

 Am luat o tigaie si am incins-o bine- bine, am pus 4 linguri de ulei de masline, 300 g ciuperci, sare si piper. Se calesc timp de 5 minute, amestecand din cand in cand, pana prind culoare. Apoi am taiat julien o ceapa rosie medie si am adaugat-o peste ciuperci. Se mai lasa inca 3- 4 minute si se toarna echivalentul a 5  linguri de otet in partea din margine a tigaii. Inca 3-4 minute sunt de ajuns ca taria din otet sa se evapore. Finisam preparatul adaugand inca 5 linguri de ulei de masline, lasam totul sa ajunga la aceesai temperatura, apoi dam tigaia de pe foc. Adaugam cateva frunzulite de tarhon proaspat/uscat. Se lasa sa se raceasca, apoi se pun ciupercile intr-o caserola cu capac si se pastreaza in frigider. Cum ar zice Chef Ramsay: ''Marinated mushrooms... Done!"
 Stiu ca ciupercile mele nu arata ca ale lui Gordon Ramsay, dar eu nu sunt Gordon Ramsay :) .

                                                                                                      Have a grat day!
                                                                                                                     Laura.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu