ianuarie 28, 2011

Guilty pleasure nr.2 : Ciorba de ciolan afumat cu smantana

0 Comments

 Boy, am i lazy or what? Nu am mai dat nici un semn de viata de exact o saptamana. De gatit am mai gatit, dar nu m-am vrednicit sa dau sheer la "grozaviile" din bucataria mea pana acum. Am intrat int-un fel de writer's block, nu ca as fii eu scriitoare, dar... you know what i mean...
  So here is my special recipe for today, ceva asa...pentru un week-end geros. O ciorba de iarna, care sa va mearga la suflet. My anytime guilty pleasure, my comfort food: ciorba de ciolan afumat.  
   Se ia un ciolan afumat de porc (de la Kuaufland am luat un ciolan foarte bine afumat, cu multa carne si putina grasime), se opareste in apa fierbinte, apoi se fierbe inte-o oala mare (a mea avea 10 litri), impreuna cu doua cepe medii tocate si niste telina, tocata si ea de asemenea.
   Se fierbe cam o ora la foc domol, apoi scoatem ciolanul din lichid si il dezosam (in acest punct, carnea ar trebi sa se dea repede jos de pe os) si taiem carnea in bite-size pieces. In lichidul in care a fiert piciorul de porc, punem 2 pungi de legume congelate, asortate dupa gust. Eu am pus un amestec de telina, carofi, morcovi, fasole verde, ardei, mazare... Toate astea le-am lasat sa fiarba vreo juma' de ora, apoi am adaugat in oala o conserva de rosii cu tot cu suc si carnea de pe ciolan. Am mai fiert minunatia asta care mirosea genial inca vreo 20-30 de minute. For finishing touches, se amesteca 300 g smantana cu cateva polonice de zeama din oala iar apoi amestecul se toarna peste ciorba si se amesteca. Se potriveste de sare, se pune sucul de la o lamaie, sau o lingurita de sare de lamaie, se presara patrunjel tocat deasupra si se serveste. It's like heaven on earth...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu