ianuarie 07, 2011

Guilty pleasure

0 Comments

  
  In my non-wasting frenzy ce m-a cuprins de cand s-au terminat sarbatorile, am pus la cale cateva retete delicioase. Si imi place cum reusesc eu, folosind scuza ca nu vreau sa fiu risipitoare, sa curat frigiderul de toate resturile porcoase si soaiase din perioada Craciun-Revelion. E o scuza destul de buna, cel putin pe mine m-am pacalit pe moment, dar tot nu am scapat de guilty feelings. Incet dar sigur, continutul frigiderului meu incepe sa redevina ce a fost, before pork month.
   Cum am contribuit eu la epuizarea de holliday leftovers va spun imediat.


     Intai am facut o mamaliguta fiarta intr-o combinatie de lapte si apa, adica jumi-juma', pe care atunci cand am rasturnat-o, am amestecat-o cu un pachet de unt. It's a crime i kow, but it felt so darn good!!!  Si in plus...se strica untul in frigider dom'le!!! (another lame excuse :)  )
  Apoi am taiat feliute subtiri de friptura de porc si pui, bacon afumat bine si niste sunculita condimentata pe care le-am incins intr-o tigaie unsa cu putin ulei.
   Si asa fierbinti le-am pus langa mamaliguta care gemea de atata unt. Ei da... dupa combinatia asta as merita probabil pedeapsa cu moartea, dar, in my defense, am pus alaturi felite de ardei iuti-iuti, sa imi acelereze metabolismul :) si promit ca farfuriile mele sa nu mai vada un festin asa decadent, cel putin pana la urmatorul Craciun. Hai totusi sa nu gandesc asa departe...sa zicem pana la Paste.
   Prima guilty pleasure pe anul asta! Ma intreb cate vor mai urma...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu