martie 23, 2011

Tarta cu dovlecei

0 Comments

   Plimbandu-ma aiurea printre rafturile unui hipermarket local, am ajuns fata in fata cu o fantezie culinara mai veche: formele de tarte. Cu ochii licarind de entuziasm si cu mana tremurand de emotie, am luat una si am strans-o la piept, ca pe o persoana draga (that's cucu, i know :))  ). Evident ca atunci cand am ajuns acasa, a sfarsit intr-un colt al dulapului si a stat acolo mult si bine, chiar uitasem ca o am. Pana intr-o zi, cand cu foamea in gat si cu nivelul de inspiratie scazut drastic dau peste un blog very nice, bucatar sub acoperire si peste o reteta ce trebuia neaparat incercata: Tarta cu dovlecei.
    Am respectat reteta in proportie de 80 %, amprenta mea personala constand in inlocuirea branzei telemea cu branza de burduf, am pus patrunjel si marar cu generozitate cuz i like green si am folosit rosii proaspete in locul celor uscate (dupa ce am gustat rosii uscate de la mama lor din Italia, m-am suparat pe caserola mea de rosii uscate de la Kaufland;diferenta ca de la cer la pamant!).
   A iesit ceva spectaculos de delicios! :)  Va recomand cu incredere atat reteta, cat si blogul.
 
                                                                                                      Pofta la gatit!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu