iulie 25, 2011

Tarta rapida cu branza dulce si visine

0 Comments

   Acum ca vara nu ne mai arata coltii si a lasat-o mai moale cu gradele din termometru, m-am reintors cu mult drag la cratita. Ba chair am pus la treaba si cuptorul, instrumentul care folosit pe timp de vara iti transforma rapid bucataria intr-o sauna.
 Cand am vazut in frigider un pachet de foi de placinte, visine si branza proaspata, creierul meu a procesat urmatoarea informatie: strudel cu branza si visine. Dar cum socoteala de acasa nu prea are de-a face cu cea din targ, o ora mai tarziu scoteam din cuptor o minunata tarta, cu ingredientele mentionate mai sus.
 Pentru inceput, am amestecat 450 g branza dulce de vaci, cu 3 oua, 200 g zahar, 3 linguri rase de gris, coaja rasa de la o lamaie si o fiola de esenta de vanilie. Aici a fost nepotriveala, pentru ca aceasta compozitie a iesit prea subtire pentru a fi pusa in interiorul unui strudel. Nici o problema, daca nu va sta inauntru, cu siguranta va sta peste! ... Cam asa au ajuns strudelele inchipuite sub forma de... tarta.
 In continuare, am uns o tava rotunda cu ceva grasime, am pus-o la indemana si m-am ocupat de foile de placinta. Am topit 50 g de unt si cu ajutorul unei pensule am uns bine bine fiecare foaie de aluat in parte. Tin sa precizez ca foile unse cu unt sunt mai fragede dupa copt decat cele unse cu ulei, asa ca pentru aceasta operatiune folositi unt si nu ulei. Deci foile unse le-am pus una peste alta in tava, am turnat peste compozitia de branza iar deasupra am adaugat 300 g visine proaspete (pot fi si congelate) fara samburi. Este foarte posibil ca foile sa nu fie de aceeasi dimensiune cu tava, dar nu este nici o problema; surplusul il indoim si il introducem cu grija dedesubt, astfel incat sa obtinem niste margini estetice, pe care le ungem cu unt.
 Am copt tarta cam 40 de minute la 180 de grade. Se serveste rece, ca atare sau cu fructe proaspete si frisca. Rapid si smplu, nu? Sa aveti pofta!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu